Üldinfo

Iseteeninduskeskkonna vahendusel saab klient (sh kliendi volitatud esindaja) sõlmida lepinguid, tellida teenuseid just talle määratud tingimuste alusel. Lisaks vaadata tellimuste, arvete ajalugu jpm

Logi sisse iseteeninduskeskkonda
PS! Iseteeninduskeskkonda sisenemiseks tuleb esmalt luua kliendikonto

Rakendused iseteeninduskeskkonnas:

  • Kordustellimuste lihtne esitamine
    iseteeninduskeskkonnast saad kordustellimusi esitada lihtsalt - kõik tellimuse andmed (objekti aadress, konteineri suurus jne) salvestatakse automaatselt ja sul ei tarvitse neid teistkordselt sisestada (samas saad neid lihtsasti muuta)

  • Tellimuste muutmine
    iseteeninduskeskkonnast saad nüüd muuta juba tellitud teenuseid, nagu: konteineri(te) suurust, jäätmeliiki, konteineri paigaldamise ja äraveo aega ning lisatühjenduste toimumise aega. Tellimuse muutmisest tulenevad võimalikke lisatasusid näed sealsamas koheselt ja eeltäidetud maksekorralduse alusel saad nende eest koheselt ka maksta. Kõik muutused jõustuvad koheselt peale nende eest tasumist

  • Tellimuste ajalugu
    sul on alati võimalus pääseda ligi kogu oma tellimuste ajaloole. Nüüd on sinu käsutuses selge ülevaade kõikidest teostatud töödest kellaajaliselt

  • Tellimuste reaalajas jälgimine
    teinekord võib tekkida vajadus näha, kas sinu tellimust on juba asutud täitma. Nüüd saad  tellimuse täitmise staatust jälgida reaalajas isteeninduskeskkonna kaudu

  • Krediidilimiidi ja maksetähtaja taotlemine
    võimalus tasuda tellimuste eest krediidilimiidi ulatuses maksetähtaja jooksul annab vabaduse teha jäätmekäitluskulusid just sobival ajahetkel.
    PS! Sõlmida kliendileping ning taotleda krediidilimiiti ja maksetähtaega - saavad ainult kliendikonto omanikud
  • SUURIM VALIK KOGUTAVAID JÄÄTMELIIKE
  • KONTEINERI ÕIGEAEGNE KOHALETOIMETAMINE
  • PARIMA HINNA GARANTII

Swebank SEB Nordea LHV VISA