7 nõuannet konteineri tellimisel

See juhend vastab kõikidele põhilistele küsimustele, mis konteineri rentimisel kerkivad. Juhendi läbilugemise tulemusena saad sa täpse ülevaate sellest, millega konteineri rentimisel silmitsi seisad - nii suudad sa ehk halbu kogemusi vältida

1. Miks on konteineri tellimine nii kallis?
2. Miks mõned prügivedajad ei ütle mulle telefoni teel hinda?
3. Miks minu konteinerit ei paigaldata ega viida ära õigeaaegselt?
4. Miks ei võeta minu konteinerit kaasa, kui see on täidetud üle serva?
5. Miks ei võeta minu konteinerit kaasa, kui see ei ole täidetud üle serva, aga see on liialt raske?
6. Kuidas ma tean, millised teenusepakkujad on head?
7. Miks küsivad eri firmad sama teenuse eest nii erinevat hinda?

 

1. Miks on konteineri tellimine nii kallis?
Me sõidame sinu juurde kokku kaks korda - kõigepealt paigaldame sulle konteineri ja seejärel tuleme sellele kokkulepitud ajal järele. Seejärel viime jäätmed sorteerimisse, kus osa materjalist eraldatakse taaskasutuseks ning osa liigub edasi prügilasse. Meie tasud peavad katma kõik transpordikulud, sorteerimiskulud, prügilakulud ning lisaks veel tööjõukulud.

2. Miks mõned prügivedajad ei ütle mulle telefoni teel hinda?
Sest nad ei tea ka ise, kui suureks võivad kujuneda kulud ning sellest tulenevalt arve suurus. Klient jäetakse seejuures teadmatusse ja lisaks võib ta hiljem oma üllatuseks leida postkastist ebameeldivalt suure arve.

Oleme võtnud endale kohustuse pakkuda sulle alati konkreetset hinda. Me töötame ettemaksu alusel ja ei võta vastu sularaha kohapeal. Hea asi sellejuures on see, et sa ei pea olema kohal, kui konteinerit paigaldatakse või tühjendatakse.

3. Miks minu konteinerit ei paigaldata ega viida ära õigeaaegselt?
Paljud inimesed ei mõista, et konteineri tellimine ei ole sama, mis takso tellimine - tegemist on raskeveoga.
Konteinerveokijuhi tööpäeva jooksul on palju asju, mis võivad valesti minna ja planeeritud töögraafikut pikemaks venitada. Näiteks selgub konteineri paigaldusel, et klient on andnud vale aadressi, või on teised autod konteineri paigalduseks ette nähtud koha kinni parkinud. Samuti võib juhtuda, et koer on hoovis lahti või selgub konteinerit tühjendama minnes, et klient on selle üle täitnud või et konteiner sisaldab ohtlikke jäätmeid.

Seepärast tasub konteinerit oodates olla kannatlik, sest viivitus on harva tahtlikult halb klienditeenindus. Kui sa aga ootad konteinerit näiteks täpselt kella 11ks, siis pead sa päris kindlasti pettuma.

4. Miks ei võeta minu konteinerit kaasa, kui see on täidetud üle serva?
Ohutusnõuetest ja liikluseeskirjadest tulenevalt on kehtestatud konteinerite mahule piirang. Konteinerit ei tohi täita kõrgemale, kui selle ülaserv ja kõik veokijuhid on kohustatud seda piirangut järgima. Vastasel juhul oleks tegemist seaduse rikkumisega.

Meie soovitus on järgmine – telli endale alati suurem konteiner, kui sa arvad vaja minevat, sest sa täidad selle niikuinii. Ära ainult unusta, et selle täitmisel ei tohi jäätmed konteineri ülaservast üle ulatuda! Samuti on keelatud igasugune lisakõrgenduste paigaldamine konteinerile. Küsimuste korral konsulteeri kindlasti prügifirma klienditeenindajatega. Selliselt toimides hoiad ära hilisemaid ebameeldivusi ja säästad hoopis raha – ületäitunud konteinerist tuleb ju üleliigne maha laadida, maksta tühisõidu eest (prügiveokid ei oota kohapeal mahalaadimist) ja lisakonteiner tellida.

5. Miks ei võeta minu konteinerit kaasa, kui see ei ole täidetud üle serva, aga see on liialt raske?
Liikluseeskirjadest ja tänavate korrashoiust tulenevalt on kehtestatud piirangud konteinereid vedavate veokite kaalule. Konteineri maksimaalne kaal on piiritletud veoki maksimaalse kandevõimega, mis on 5–10 m3 konteinerite puhul 8 tonni (kergematele veostele ettenähtud veok) ja 15–30 m3 konteinerite puhul 13 tonni (raskematele veostele ettenähtud veok). Kuna veoki maksimaalse lubatud kandevõime piiranguid on kõik juhid kohustatud järgima, siis ei saa nad ka liigraskeid konteinereid peale võtta. Lisaks on kaasaegsed prügiveokid konteineri kaalu kontrollimiseks varustatud automaatse kaalusüsteemiga, mis liiga raskete konteinerite korral ei võimalda konteinerit peale võtta.

Konteineri ülekaalu oht tekib tavaliselt selliste raskete materjalide, nagu: kivi, tellis, betoon, pinnas, liiv äraandmisel, kus konteinerit ei ole võimalik täita selle ülemise servani.

Meie soovitus on järgmine –  raskete materjalide äraandmise soovi korral konsulteeri kindlasti prügifirma klienditeenindajatega ja anna oma soovist juba varakult teada. Internetist konteineri tellimisel lisa kindlasti konteinerisse pandavate jäätmeliikide kirjeldus – seejärel pakub tellimiskalkulaator sulle just õige suurusega konteinerid. Selliselt toimides hoiad ära hilisemaid ebameeldivusi ja säästad hoopis raha – ülekaalulisest konteinerist tuleb ju üleliigne maha laadida, maksta tühisõidu eest (prügiveokid ei oota kohapeal mahalaadimist) ja lisakonteiner tellida.

6. Kuidas ma tean, millised teenusepakkujad on head?
Kui sul just mõne firmaga isiklikku kogemust ei ole, siis ilmselt ei teagi. Iga kaubiku-, või veoki juht, kel on mõni konteiner, võib sulle "soodsat teenust" pakkuda. Tegelikkuses on see aga täielik loterii, millisel tasemel teenust sa oma raha eest saad. Kuna seadus ei reguleeri lõpuni, kes teenust osutada saavad, siis võid kogeda head ja meeldivat teenindust professionaalselt ja litsentseeritud ettevõttelt, või vastupidi saada negatiivse kogemuse osaliseks, mida pakuvad isehakanud jäätmekäitlejaid ehk nn piraadid. Korralikud firmad töötavad jäätmeloa alusel, neil on kindel hinnakiri, klienditeenindus jne. Piraadid seevastu reeglina ei oma jäätmeluba, nende hinnad varieeruvad seinast-seina - küsitakse sellist hinda, mida keegi just parasjagu nõus maksma on, klienditeenindust ei ole ning tingimustes lepitakse kokku ja arveldatakse üldjuhul kohapeal. Kuna piraatide ainus müügiargument on tihti vaid madal hind, jääb sellest loomulikult väheks, et nad jäätmeid nõuetekohaselt kõrvaldaks.

7. Miks küsivad eri firmad sama teenuse eest nii erinevat hinda?
Tegelikult sa ei saagi eri firmadest sama teenust! Sa saad eri firmadelt just erineva tasemega teenust. Tavaliselt saad seda, mille eest maksad. Pärast negatiivse kogemuse saamist võid sa isegi üllatuda, et kas see oli siis seda väärt, et minna kaasa kõige odavama pakkumisega ja säästa kokku 10 eurot.

 

Nüüdseks on sul piisavalt olulist infot, et teha valik, millist prügifirmat kasutada. Kui sa soovid, et midagi ei jääks selgusetuks ja et tagatud oleksid fikseeritud ja avalikud hinnad ning kindlustatud oleks ka kogu vedaja poolt tekitatav võimalik kahju, siis telli konteiner meilt.

Konteineri tellimiseks helista E-R kell 8.00–17.00 telefonil 608 0040
Meie kodulehel saad esitada tellimuse täites tellimisvormi

Küsi lisaks!

*
*
*
   *
  • KONTEINERI HINNA AUTOMAATNE ARVUTAMINE
  • KONTEINERI ONLINE TELLIMINE 24/7
  • KONTEINERI JÄRGMISE PÄEVA TARNE

Swebank SEB Nordea LHV VISA